HIIT- treenit hiihtämällä

Nonnih, yhdistin sitten pari juttua ja kun koska vain ja siksi, että halusin päästä asteen helpommalla… 😀 Itselläni kuuluu treeniviikkoon 2-3 aerobista ”vain”, kun säästän niitä paukkuja salille ja voimailuun kuitenkin  enempi. Mutta kyllä tuo perus hapenottokyky on kuitenkin tärkeää pitää kunnossa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, joten vaikuttaa tietty sitten voimailuunkin. Jaksaa sitten nostella enemmän, mutta myös kokonaishyvinvointiin! Nuita salitreenejä tulee viikkoon sitten 4kpl.  
HIIT, eli high intensity interval training on kätevä tapa suorittaa aerobinen treeni, jos vaikka käy niin kuin minulle: päivä meni virastoissa ja illalla täällä maalla on niin pirun pimeää ja viiden suden lauma pyörii nurkilla, eli ei viitsi viivytellä tuolla lenkkipolulla. Joten löysin siis sukset kaapista jalkaan ja mies mukaan otsalamppuineen tuohon viereiselle pellolle.Mies on nuoruudessaan hiihtänyt kilpaa, ja minä lähimpään puskaan tupakalle (hyi mua) joten taktiikka ja tekniikka on aika eri tasoa meidän välillä. Itse keskityin lähinnä siihen, että a) pysyin pystyssä b) pääsin eteenpäin.

Mutta kun nämä alkoivat

Lue koko postaus tästä