Korealainen kosmetiikka

K-Beauty on käsitteenä vallannut kosmetiikan maailmanmarkkinat. Korean tunnetuimpien brändien liikkeet ovat jo tuttu näky Manhattanin katukuvassa, mutta Suomessa ilmiö tekee vasta tuloaan. (Tai no tulee ja tulee, itse olen vienyt ne jo Prismaan ūüėČ Huippulaatua hyvään hintaanKorealaiset kosmetiikkabrändit ovat tunnettuja sekä laadukkaista tuotteistaan että myös edullisista hinnoistaan. Länsimaalaisessa kosmetiikassa kasvipohjaisia ainesosia ja mineraaleja sisältäviä tuotteita myydään yleisesti ”premium” hintaan – korealaisessa kosmetiikassa nämä ainesosat ovat arkipäivää, jolloin hinnat eivät ole kohonneet pilviin. Ostamalla siis korealaista kosmetiikkaa, saat laadukkaampia tuotteita edulliseen hintaan. Koreassa kosmetiikkabrändeillä kilpailu on kovaa ja brändit kehittävät jatkuvasti uusia tuotteita. Korealaiset eivät myöskään ole kovin uskollisia yhdelle brändille vaan vaihtelevat tuotteita trendien ja uutuuksien mukaan. Kovan kilpailun vuoksi kuluttaja kohtaa useammin valinnanvaikeuden kuin kirpeän hinnan. Useita korealaisia brändejä verrataan länsimaalaisiin premium-brändeihin, kuten Lancomeen. Maailmanluokan tuotekehitystäKoreasta on 2000- luvulla kehittynyt kosmetiikkateollisuuden mekka, jossa kilpailu käy kuumana. Jopa 90% alan innovaatioista tulee Koreasta ja kovan kilpailun ajamana brändit panostavat miljoonia tuotekehitykseen, korealainen

Lue koko postaus tästä