Toukokuun tavoitteet

Vaikka meidän toukokuu alkoikin sairastelulla, en anna sen masentaa. Edes tää koko päivän kestänyt vesisade ei saa mua lannistumaan (eipä) vaan mulla on ollut hyvää aikaa makoilla ja miettiä miten tästä eteenpäin. Mikä siinä muuten on että sillon ko pitää ottaa tsillisti niin tekis mieli raivata kaapit ja aloittaa jumppaus. Jospa tämä innostus nyt kestäisi koko kuun.
1. Spagaatti
Nyt kun kirjotan tän ylös niin tuutte potkaisemaan tai kyselemään venytyskuulumisia aina kun törmätään. Mä olen ollut koko elämäni kankea kun rautakanki vaikka oonkin urheillut koko elämäni joten nyt kolmenkympin kynnyksellä tämä vois auttaa myös hartia jumeihin ja käsien puutumiseen.

2. Ulkoile enemmän
Talvisin ei oikein tuu nautittua tästä isosta pihapiiristä, mutta jospa taas kesällä aktivoituisi. Mäkijuoksutreeni, uiminen, retket pihametsään lapsien kanssa ja marjojen poiminta. Ja tietty pihatyöt, niitä riittää yli kymmenessä hehtaarissa..

3. Kehu kaveria
Mulla on ihan huipputiimi töissä ja vaihdetaankin jopa päivittäin kehuja ja tsemppejä työporukassa. Vielä kun sais sen tuotua ihan

Lue koko postaus tästä