Uuden brändin lanseeraminen ja korealaisen kosmetiikan hinnat

Moi! Viime viikon maanantaina (18.3) julkaistiin Beautykon ensimmäinen ”oma brändi”, Eyenlip. Kuten tuossa edellisellä videolla sanoin, minulla ei oo vähään aikaan ollut yhtä kiireistä viikkoa. Viime viikko oli siis todella kiireinen mutta sitäkin antoisampi ja ehdottomasti yksi yrittäjäurani parhaimmista. Kiitos siis kaikille teille, jotka teitte uuden brändin lanseeramisesta niin hauskaa! 
Eyenlipin suhteen minulla on paljon suunnitelmia eikä ne suinkaan lopu Suomen rajoihin vaan ylettyy kauas Eurooppaan. Työ ei siis suinkaan lopu eikä suunnitelmani ole Suomessakaan myydä kyseistä brändiä pelkästään omassa verkkokaupassa. Uskon brändin tuotteisiin todella vahvasti ja erityisesti brändin kangasnaamiot tulevat olemaan todella suosittuja. Korealainen kosmetiikka ei ole enää niin uutta, että suomalaiset ostaisivat mitä tahansa korealaisesta kosmetiikkaa vain, koska ”se on sitä trendikästä korealaista kosmetiikkaa”. Tästä syystä markkinoille täytyy tuoda koko ajan entistä parempia tuotteita ja toki myös entistä edullisemmin. Kuten jo aiemmin sanoin, mielestäni korealaisen kosmetiikan hinta on noussut Suomessa melko korkeaksi paikoittain eikä sen kuulu olla kalliimpaa kuin

Lue koko postaus tästä