UUSI MINÄ – MITEN YHDISTÄÄ ARKI JA TREENAUS

Olen saanut tässä viikkojen myötä todella paljon tsemppejä, mutta myös niitäkin on ollut jossa ollaan varoitettu ettei kannata liikaa rehkiä. Miten ensimmäinen viikko on mennyt? Miten yhdistää arki, työt, bloggaamisen, kotona oleskelun, ystävät, perheen ja treenaamisen?
Se että työskentelee pääsääntöisesti klo 8-16, treenaaminen on tehtävä joko aamuisin tai iltaisin. Vaikka olenkin aamuvirkku en jaksaisi kumminkaan herätä viideltä että pääsen salille, joten ainoa vaihtoehto on iltaisin. On iltoja kun J laittaa Oltsun nukkumaan ja pääsen aikaisemmin salille tai sitten niin että itse laitan Oltsun nukkumaan ja painelen salille vähän myöhempää. Kun salitreeni on tehty, niin kotiin syömää iltapalaa ( koska ehkä se on jopa tärkein ateria, salitreenin jälkeen on syötävä siis jotain ). Ruoan jälkeen pikaisesti suihkuun ja valmistaudun yöpuulle. Tuntuu että päivät ovat kiireisiä, mutta joka päivä sitä odottaa että koska oikein salille pääsee. Olen myös ottanut asian omana aikana! Se jos joku on omaa aikaa. Vaikka lihakset voivat olla muusina pari päivää treenin jälkeen niin se on sellaista tuntemusta että tietää todellakin jotain tehneensä.
En ole koskaan ennen käynyt salilla treenailemassa, mutta hyvä ystäväni on käynyt jo pitkään salilla joten sinne oli hyvin helppo lähteä. Tiedän sen ettei yksin koskaan olisi tullut aloitettua, koska mitä siellä edes kuuluu tehdä, tai tiedän että siellä treenataan mutta miten treenataan oikein. Koska nyt ollaan melkeinpä vasta tutustuttu eri laitteisiin, hiottu oikeaa tekniikkaa ja herätelty nukkuvia lihaksia. Viime viikolla tuli käytyä 3 kertaa salilla, tällä viikolla on myös tarkoitus että 3-4 kertaa. Loput illat pyhitän bloggaamiselle ja parisuhteelle. ( Illalla tarkoitan kun Oltsu on mennyt nukkumaan ). 
Ensimmäisen viikon jälkeen ei vielä ole varmasti kehitystä tapahtunut, mutta katsotaanpa muutaman viikon päästä. Silloin tarkastetaan onko yhtään senttejä lähtenyt. 
Ensimmäisenä viikonloppuna meillä oli lapsivapaata muutama päivä ja kävin kyllä kuntopyöräilemässä ja tekemässä vatsalihaksia mutta kävimme myös ravintolassa syömässä. Jos tavoitteena olisi bikini fitness niin näin ei voisi tehdä, mutta minulla ei nyt sellaisia tavoitteita ole. Tavoitteena on voida hyvin, jaksaa enemmän, kehittää lihaksia ja kiinteyttää. 
Oletko pystynyt pitämään uudenvuodenlupauksista kiinni?
Miten teillä yhdistetään arki ja treenaus?

Lue koko postaus tästä